Reklamace

Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb. v aktuálním znění a vztahuje se na veškeré zboží, zakoupené na e-shopu společnosti K2T víno s.r.o. (K2T víno s.r.o., IČ: 26498588, sídlo Vídeňská 104, 252 50 Vestec. Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 13727. Dále jen “prodávající“)


  1. ZÁRUKA A ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
    1. délka záruky je stanovena zákonem a činí 24 měsíců (až na výjimky stanovené zákonem). U vybraného zboží poskytujeme záruku delší, tato informace je uvedena v popisu zboží.
    2. zákazník má právo zboží reklamovat v případě, že se při jeho užívání v záruční době objeví nedostatky. Výjimku tvoří vady vzniklé:
      • neodbornou instalací, zacházením či obsluhou nebo použitím
      • poškozením zboží živly
      • poškozením zboží používáním, jež je v rozporu s účelem zakoupeného zboží a návodem k použití
      • poškozením zboží při přepravě, pokud nebylo zboží transportováno vozidly naší společnosti
  2. ZPŮSOB VYŘÍZENÍ REKLAMACÍ
    1. pokud zákazník při přebírání zboží zjistí, že je zásilka zjevně poškozena (např. viditelně, výrazně porušený obal), je zákazník oprávněn takovou zásilku nepřevzít. O této skutečnosti nás prosím neprodleně informujte e-mailem/telefonicky, urychlíme tím zajištění nápravy.
    2. pokud zákazník zjistí, že doručené zboží neodpovídá objednávce (bylo doručeno jiné zboží), neprodleně, nejdéle pak do 2 pracovních dnů, nás zkontaktuje prostřednictvím telefonu/e-mailu a zajistíme nápravu.
    3. pokud zákazník po rozbalení zásilky zjistí, že doručené zboží je poškozené, pokud možno ihned, nejdéle do 2 dnů nás zkontaktujte, zajistíme zahájení reklamačního řízení u dopravce (dvoudenní lhůta vyplývá z podmínek na reklamaci dopravců, pozdější nahlášení poškození zboží bohužel vede k zamítnutí reklamace).
    4. pokud se v době záruky objeví na zboží závady, zkontaktujte nás telefonicky/e-mailem a dohodneme se na dalším postupu, případně pošlete poškozené zboží s veškerým příslušenstvím společně s kopií faktury a popisem závady přímo na adresu prodávajícího, tedy K2T víno s.r.o., sídlo Vídeňská 104, 252 50 Vestec. Balík můžete zřetelně označit nápisem Reklamace - urychlíte tím vyřízení celé reklamace.
    5. zákonná lhůta na vyřízení reklamace je zákonem stanovena na maximálně 30 dnů, naší snahou vždy bude vyřídit oprávněnou reklamaci co nejdříve. Pokud nebude reklamace vyřízena v zákonem stanovené lhůtě, má zákazník právo odstoupit od smlouvy.
    6. - kontakty na reklamační oddělení:
      tel: 267 750 880-2
      e-mail: pro odeslání e-mailu použijte odkaz Napište nám na stránkách e-shopu (www.k2tvino.cz)

Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 10.3.2010. Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.

 

Společnost CDI.CZ, s.r.o. žádá o tvůj souhlas s používáním souborů cookie pro účely výkonu a reklamy. Reklamní soubory cookie třetích stran používáme k tomu, abychom ti mohli nabízet přizpůsobenou reklamu. Další informace nebo doplnění nastavení získáš kliknutím na tlačítko „Více informací“. Souhlasíš s používáním souborů cookie a zpracováním souvisejících osobních údajů?

Více informací