Reklamace
Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb. v aktuálním znění a vztahuje se na veškeré zboží, zakoupené na e-shopu společnosti K2T víno s.r.o. (K2T víno s.r.o., IČ: 26498588, sídlo Vídeňská 104, 252 50 Vestec. Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 13727. Dále jen “prodávající“)
- ZÁRUKA A ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
- délka záruky je stanovena zákonem a činí 24 měsíců (až na výjimky stanovené zákonem). U vybraného zboží poskytujeme záruku delší, tato informace je uvedena v popisu zboží.
- zákazník má právo zboží reklamovat v případě, že se při jeho užívání v záruční době objeví nedostatky. Výjimku tvoří vady vzniklé:
- neodbornou instalací, zacházením či obsluhou nebo použitím
- poškozením zboží živly
- poškozením zboží používáním, jež je v rozporu s účelem zakoupeného zboží a návodem k použití
- poškozením zboží při přepravě, pokud nebylo zboží transportováno vozidly naší společnosti
- ZPŮSOB VYŘÍZENÍ REKLAMACÍ
- pokud zákazník při přebírání zboží zjistí, že je zásilka zjevně poškozena (např. viditelně, výrazně porušený obal), je zákazník oprávněn takovou zásilku nepřevzít. O této skutečnosti nás prosím neprodleně informujte e-mailem/telefonicky, urychlíme tím zajištění nápravy.
- pokud zákazník zjistí, že doručené zboží neodpovídá objednávce (bylo doručeno jiné zboží), neprodleně, nejdéle pak do 2 pracovních dnů, nás zkontaktuje prostřednictvím telefonu/e-mailu a zajistíme nápravu.
- pokud zákazník po rozbalení zásilky zjistí, že doručené zboží je poškozené, pokud možno ihned, nejdéle do 2 dnů nás zkontaktujte, zajistíme zahájení reklamačního řízení u dopravce (dvoudenní lhůta vyplývá z podmínek na reklamaci dopravců, pozdější nahlášení poškození zboží bohužel vede k zamítnutí reklamace).
- pokud se v době záruky objeví na zboží závady, zkontaktujte nás telefonicky/e-mailem a dohodneme se na dalším postupu, případně pošlete poškozené zboží s veškerým příslušenstvím společně s kopií faktury a popisem závady přímo na adresu prodávajícího, tedy K2T víno s.r.o., sídlo Vídeňská 104, 252 50 Vestec. Balík můžete zřetelně označit nápisem Reklamace - urychlíte tím vyřízení celé reklamace.
- zákonná lhůta na vyřízení reklamace je zákonem stanovena na maximálně 30 dnů, naší snahou vždy bude vyřídit oprávněnou reklamaci co nejdříve. Pokud nebude reklamace vyřízena v zákonem stanovené lhůtě, má zákazník právo odstoupit od smlouvy.
-
- kontakty na reklamační oddělení:
tel: 267 750 880-2
e-mail: pro odeslání e-mailu použijte odkaz Napište nám na stránkách e-shopu (www.k2tvino.cz)
Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 10.3.2010. Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.