Doprava
-
POŠTOVNÉ
- Poštovné a balné internetového obchodu www.K2Tvino.cz je při zvolení jakéhokoliv typu dopravy vždy ZDARMA.
- Nejdříve se pokusí pošta doručit zásilku na uvedenou adresu a v případě neúspěchu nechá balík na podací poště Vaší adresy po dobu 7-mi dnů. Adresát má možnost si zdarma telefonicky sjednat termín opakovaného doručení. Uloženou zásilku lze přeposlat na jinou adresu. Balíky lze snadno dohledat a sledovat zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka
-
DODACÍ PODMÍNKY
- Objednané zboží do 13:30 předáváme vybranému dopravci v ten stejný den. Po obdržení objednávky po 13:30 nebo o víkendu: zásilku předáme dopravci následující pracovní den (doba doručení dopravcem je od 8:00 - 17:00 hod. - po 17 hodině a o víkendu dopravce balíčky nedoručuje !!!). To znamená, že maximálně do 4 pracovních dnů od objednání máte balíček doma.
- Pokud použijete platbu předem, odesíláme zboží v den připsání Vaší platby na náš účet a následující den je balík u Vás.
- Díky tomu, že naše skladové zásoby jsou veliké, nemělo by dojít k situaci, že bychom objednané zboží neměli skladem. Pokud ovšem dojde k situaci, kdy vyprodáme Vámi objednané zboží před vyřízením Vaší objednávky, neprodleně se s Vámi spojíme a domluvíme si další postup.
-
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
- Abychom předešli jakýmkoliv nedorozuměním při přebírání zboží, řiďte se prosím následujícími pokyny:
- Pokud při přebírání zboží zjistíte, že balík je zjevně poškozený (např. děravý či pomačkaný karton), nepřebírejte jej! Spojte se s námi a domluvíme si další postup (tel.: 267 750 880-2, provozní doba 8:00 - 16:00). Dopravci potvrďte nepřevzetí z důvodu poškození.
- Balík ihned po doručení otevřete a zkontrolujte obsah. Neodkládejte kontrolu na později, čím dříve se o případném poškození balíku dozvíme, tím dříve budeme schopni zajistit nápravu.
- Pokud jste balík převzali a zjistíte, že zboží je poškozené přepravou, nevyhazujte žádnou část obalu a výplně balíku a neprodleně se s námi spojte! Pokud nám nahlásíte škodu na zboží déle než dva dny po převzetí zboží, nejsme schopni Vaši reklamaci kladně vyřídit.
- Veškerou dokumentaci spojenou s reklamací zboží zajistíme my, Vás požádáme maximálně o zaslání fotografií poškozeného zboží a způsobu zabalení. Bližší informace Vám vždy předáme.